Afvallen, dieten, is motivatie, dat is de basis van een dieet 5905


Dieten, vaak wordt er hulp gevraagd om te starten met.

Waarom? dat heeft men nodig, echter het belangrijkste om te diëeen zit in je, bezit jezelf en heb je in eigen hand. Dat is je eigen motivatie.

Herinneringen, Probeer te herinneren hoe je je gevoeld hebt in het verleden over je gewicht. Hoe jij werd bekeken over je gewicht. Je bent uitgelachen. Dat was niet fijn, je bent daar moe van. Het is dus tijd om betere tijden voor jezelf te creëren door een beslissing te nemen in het aanpassen van je gewicht. Misschien ben jij niet altijd ontevreden geweest over je gewicht, herinner dan de tijd dat je happy was met je gewicht, dat is waar je zijn wil.

Dieten is zelf aanpakken, Je moet eerst je eigen fouten aanpakken. Ga je eetgewoontes aanpakken, gebrek aan lichaamsbeweging.

In je gedachtes weet je dat je fouten maakte, die friet, snacks, ongezonde eten, en alles wat ervoor gezorgd heeft dat je gewichtstoename er is. We maken allemaal fouten, je zult ze alleen zelf aanpakken om te veranderen, er is niemand die dat voor jou kan doen, je kunt er wel bij geholpen worden.

Blijf jezelf niet straffen door jezelf daar de schuld van te geven maar verander je toekomst.

Advies voor heerlijke groene smoothies, ook op facebook

Denk erover na, Zorg dat je er over gaat nadenken, zet je gedachten om en laat je hersens het werk doen en niet je maag en je mond. Zorg dat jij je goed gaat voelen zodat je het eten de baas wordt. Ben je klaar om het afslanken te gaan volgen, zorg ervoor dat de gedachte “ik voel me lekker” de winnaar is dan kun je afslanken. IK KAN HET, dat is wat de enige goede gedachte. Als je die gedachte hebt hoef jij het niet op jezelf te doen. je bent de baas en je zult het dus zelf moeten doen.

Dieten, het eten, Goed eten is belangrijk, de goede combinaties gebruiken en enkele richtlijnen opvolgend. MAAR, jij bent de baas, ook wanneer het een keer anders gaat ben jij de baas.

Groente, fruit, in het E-book wordt het allemaal tot in de puntjes uitgelegd. Wil jij meer weten over groene smoothies, kijk dan hier en bestel het ebook

Je houding, Als eerste zul je dus je houding ten opzichte van jezelf moeten veranderen en dan je wijze van eten. Je houding daar heb alleen jij de controle over. Sta iedere ochtend op met de gedachte dat het lukt. Doe je dat niet zal geen enkel dieet lukken. Wordt dus wakker met de juiste gedachte en blijf dat vasthouden. Geloof in jezelf, dan zullen andere ook in jou en je dieet geloven.

Ook moet jij aan je beweging werken. Je hoeft niet naar de sportschool te rennen maar denk na hoe jij sommige activiteiten doet. In plaats van dat jij naar de supermarkt rijd voor een brood kun je ook fietsen of lopen. Staan je goede laarzen boven stuur dan niet iemand anders om die “even” te pakken, het zijn geen grote inspanningen, je valt er niet mee af maar je bent wel in beweging en als jij je body in beweging houd blijft je geest ook in beweging.

Je zit in een cirkel, Zo zit je ineen visuele cirkel, en ja dan zijn we weer bij het begin, je moet het zelf doen.

Motivatie, Draag zorg voor een goede motivatie dan kan het jou ook lukken om af te slanken, niet in een week, niet in 2 weken maar lukken op den duur.

Wil je meer lezen over Groene Smoothies afvallen kijk dan op DEZE site.

Tags: Groene Smoothie, gezonde gewoontes